تاریخ عرضه بازی (فیفا 24) EA Sports FC 24

Monday، ۱۹ Tir ۱۴۰۲

شایعه : بازی EA Sports FC 24 در تاریخ 7 مهر عرضه می‌شود

فیفا و شرکت الکترونیک آرتز ( EA ) چند وقت پیش به صورت رسمی مسیر خود را از هم جدا کردند

در نتیجه FIFA 23 را آخرین شماره از مجموعه شبیه سازی فوتبال این شرکت با لایسنس فیفا دانست .

اما این پایان کار الکترونیک آرتز نیست !

تغییر نام فیفا

با توجه به گفته ها و اعلام رسمی الکترونیک آرتز پس از پایان همکاری و قطع ارتباط همکاری با فیفا نام جدید سری بازی های شبیه ساز فوتبال الکترونیک آرتز ای ای اسپورتز اف سی 24 خواهد بود و توجهات زیادی را به سمت سوی خود کشیده است .نکته قابل توجه این است که  با توجه به تغییر نام لوگوی بازی هم دچار تغییر شده است و لوگوی جدید بر اساس نام EA Sports FC سی طراحی شده است که تعجب همه را جلب کرده است . برخی کاربران در توییتر به شوخی مطرح کرده اند که قطعا در روند بازی با نام جدید و قدیم به مشکل برمیخورند.

لایسنس های  تیم های ای ای اسپورتز اف سی 24

بر اساس اینکه شرکت فیفا تمام قرار داد های خود را با تیم ها و لیگ های فوتبال برقرار میکرد این بار بزرگ ترین دغدغه کاربران این است که تیم های محبوب آنها در بازی حضور نداشته باشد. اما با توجه به خبر رسمی که چندی پیش از سوی شرکت گفته شد هیچ یک از قرار داد ها لایسنس خود را از دست نمی دهند و تمامی تیم ها دارای لایسنس می باشند و از طرفی دیگر تیم های جدید و ورزشگاهای جدیدی نیز قرار است به بازی اضافه شود که این خبر نوید بخش خبر های بزرگ برای این بازی است.

وضعیت فوتبال زنان  EA Sports FC 24

بعد از نهایی شدن تاریخ عرضه بازی (فیفا 24) EA Sports FC 24 شاهد گسترده بودن و کیفیت بازی فوتبال زنان هستیم. فوتبال زنان از سال 2019در بازی فیفا توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرد و توانست بین طرفداران فوتبال به خصوص بانوان انگیزه و کاربران بانوانی را به سمت خود بکشاند . خبر بسیار خوب برای کاربران این سری از بازی این است که سوپر لیگ بانوان در  EA Sports FC 24 به صورت کامل پشتیبانی و لایسنس شده است . همچنین شنیده ها از سوی بازیکنان زن این بازی این است که چهره این بازی کنان به صورت کامل در حال ساخت و رشد است و لایسنس قانونی زیادی از بازیکنان تایید شده است.

گیم پلی بازی  EA Sports FC 24

گیم پلی بازی از سال 2018 به بعد تغییرات زیادی را به لطف موتور بازی سازی جدید به خود تجربه کرده است. طبق بازی سازان و گفته های انها این بازی نیز از موتور بازی سازی نسل قبلی خود استفاده کرده و تنها تغییرات مهم و کاربردی را در بازی تجربه خواهید کرد و منتظر انقلاب جدید نباید بود. قراردادهای این کمپانی برای استفاده از نام واقعی تیم‌ها، بازیکنان و استادیوم‌ها، هیچ ارتباطی با حق استفاده از نام فیفا ندارند. EA اعلام کرده که بازی EA Sports FC مانند گذشته از لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا، لالیگا و مسابقات چمپیونز لیگ با نام و لوگوهای رسمی‌ بهره خواهد برد همچنین هیچ دخل و تصرفی در روند کیفیت تصاویر و برهم زدن کیفیت در کنسول های نسل قبل را نخواهد داشت.

تاریخ عرضه بازی (فیفا 24) EA Sports FC 24

طبق گزارش منتشر شده از سوی وبسایت Insider Gaming، و همچنین ناشران بازی  شرکت الکترونیک آرتس در تاریخ ۲۱ یا ۲۲ تیر از بازی EA Sports FC 24 رونمایی خواهد کرد ; که دور از انتظار نیست و طبق روند قبل خود را بازی را منتشر میکند. و همچنین شایعه شده که : این بازی در تاریخ ۷ مهر برای تمامی پلتفرم ها منتشر میشود .

خرید اکانت قانونی بازی  EA Sports FC 24

فروشگاه پیـ اِسـ اِنـ اَکانتـ در این بلاگ تاریخ عرضه بازی (فیفا 24) EA Sports FC 24 را برسی کرد همچنین به تمام نکات مهم بازی نگاهی انداخت و برای شما در اولین فرصت بعد از انتشار بازی را برای خرید با قیمت مناسب و کیفیت مناسب در اختیار شما میگذارد تا اقدام به خرید کنید .